Service
Sætter I pris på at få hurtig respons, når I har brug for det? Så bliver I ikke skuffet hos os. Vi har døgnåbent og vil gøre alt for at hjælpe jer 365 dage om året. Service er mere end et tomt ord hos os. Det er en livsindstilling.
Tryghed og tillid – dét er helt afgørende for ethvert samarbejde, vi indgår i. Vi bruger tid på forventningsafstemning. På at lære hinanden at kende. Og på hele tiden at være i dialog, så ingen efterlades med spørgsmål eller overraskelser. Derfor er vi også helt åbne omkring rammerne for vores samarbejde.
Fakturering af kørsel:
Når du får en faktura fra os, så vil den afspejle, hvor meget kørsel, der har været nødvendig. For at gøre det overskueligt og nemt har vi valgt to hovedregler:
Er det i København, så starter timeprisen fra det tidspunkt, hvor vi ankommer på mødestedet. Her vil vi altså ikke pålægge ekstra kørsel til fakturaen.
Ligger opgaven uden for København (Sjælland), så starter timeprisen, når vi kører fra kontoret eller mandskabets hjemmeadresse, og du vil derfor se posten “Kørsel” på din faktura.
Minimumtid pr. mand:
Når vi påtager os en opgave, gør vi det altid grundigt og godt. For at sikre os, at vores folk altid har roen til at yde en kvalitetsindsats og samtidig leve op til vores høje servicekrav, så fakturerer vi ikke under 4 timer pr. mand.
Forgæves fremmøde:
Skulle det ske, at vores folk møder forgæves ind til en opgave, der er forsinket eller som af anden udefrakommende årsag ikke kan udføres som aftalt, så fakturerer vi 4 timer pr. mand.